Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

11 Πράγματα για μένα!!!!!!!





Είμαι χαρούμενη γατί έλαβα το πρώτο μου βραβείο !!!!!!!!!!!
Από την καλή φίλη Penny Sweet!!!!!!

 
Oι Κανόνες

 1) Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου.

2) Απάντησε στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag  και γράψε 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.

3) Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των  200 μελλών τα blog τους).

4) Ενημερώνεις τα άτομα που έκανες tag.

 

11 Πράγματα για μένα!

1.Δεν μου αρέσει το ψέμα.

2. Το ζώδιο μου είναι Αιγόκερως με ωροσκόπο Αιγόκερω.

3. Η αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας , γιατί μου αρέσει να χουχουλιάζω.

4. Είμαι πολύ εγωίστρια.

5. Ασχολούμαι με το blog λίγο καιρό & μου αρέσει παρά πολύ.

6. Λατρεύω τα Χριστούγεννα.

7. Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα χειροποίητα πράγματα.

8. Μένω στον Πειραιά.

9. Μου αρέσει να ανταλλάζω απόψεις με άλλους ανθρώπους.

10. Μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου παρά πολύ.

11. Μου αρέσει να διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία .

Ερωτήσεις Penny sweet!

1.      Τι  προτιμάς ξένη ή ελληνική μουσική ?

Μου αρέσει η ελληνική μουσική .

2.      Ποια είναι τα 2 χρώματα που σαρέσουν ?

Το μαύρο & το πολύ σκούρο μπλε.

3.      Τηλεόραση ή Internet προτιμάς για ενημέρωση?

Μου αρέσει να ενημερώνομαι από το internet.

4.      Λατρεύεις τα φορέματα ή τις φούστες ?

ΟΙ φούστες είναι οι αγαπημένες μου.

5.      Στις γιορτές μένεις στο σπίτι ή πας διακοπές ?

Τις γιορτές μου αρέσει να τις περνάω στο σπίτι με καλή παρέα.

6.      Βουνό ή Θάλασσα ?

Φυσικά θάλασσα.

7.      Νησί ή Πόλη ?

Νησί!!!!!!!!!!!!

8.      Μακριά ή Κοντά μαλλιά ?

Μακριά μαλλάκια.

9.      Ποτό , κάπνισμα & ξενύχτια τι προτιμάς ?

Ποτάκι

10.  I-phone ή άλλο κινητό ?

I-phone .

11.  Τέλος γυρνάμε ποτέ στο παρελθόν αν αξίζει ?

Αν αξίζει ναι γυρνάμε.

Ερωτήσεις

1.      Ποια εποχή σου αρέσει Χειμώνα ή Καλοκαίρι ?

2.      Τι ζώδιο είσαι ?

3.      Ποιο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ ?

4.      Κάτι που μισείς ?

5.      Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο ?

6.      Σου αρέσουν τα χειροποίητα πράγματα ?

7.      Με τι ασχολείσαι ?

8.      Σου αρέσει η γυμναστική ?

9.      Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ ?

10.  Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα ?

11.  Τι θα άλλαζες στην εμφάνιση σου ?
 
 



                    http://www.shakyrc.blogspot.gr/

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου