Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Εταιρεία SOSTAR


Θα σας μιλήσω για μια εταιρεία που ανακάλυψα πρόσφατα στο φαρμακείο.
Για την εταιρεία SOSTAR , έχει πολύ προσιτές τιμές. Όλα τα προϊόντα της είναι πλούσια σε φυτικά συστατικά , ελεγμένα από το ΕΟΦ και έχουν υποαλλεργικά αρώματα.
Πάμε να σας πω τα προϊόντα που αγόρασα.
 
·         Κρέμα ματιών SPF15
 Πρόκειται για μια κρέμα ματιών αντιγήρανσης χάρη στην πλούσια σύνθεση της με υαλουρονικό οξύ , Βιταμίνη Β3 & Shea butter. Μειώνει ορατά τις λεπτές γραμμές έκφρασης , τις ρυτίδες στην περιοχή των ματιών & έχει επανορθωτική δράση , ενώ ο δείκτης προστασίας προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή από την ηλιακή ακτινοβολία.

 

Την βρήκα πολύ καλή , μου αρέσει το αποτέλεσμα που δίνει . Γίνεται πιο φωτεινή η περιοχή των ματιών μου και κάνει τα ματιά να φαίνονται πιο ξεκούραστα. Έχει ευχάριστο άρωμα , απορροφάται αμέσως και δεν τσούζουν τα μάτια πολύ σημαντικό για μένα γιατί όσες έχω δοκιμάσει τις έχω πετάξει γιατί μου ερεθίζει τα μάτια. Η συσκευασία της είναι 50ml και κοστίζει 10,00€.
 
 
·         Peeling Προσώπου με αγγούρι & αλόη
Δεύτερο προϊόν της εταιρείας SOSTAR είναι το peeling προσώπου με αγγούρι & αλόη. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα αφήνοντας την φρέσκια & δροσερή.
Έχει αρκετούς κόκκους σαν προϊόν, δεν είναι σκληροί , είναι ότι πρέπει για μια καλή απολέπιση , χωρίς να ερεθίζει το δέρμα.
Έχει ευχάριστη μυρωδιά , νοιώθω το πρόσωπο μου πολύ καθαρό & απαλό.
Η συσκευασία της είναι 75ml & κοστίζει 3,00€
 
 
·         Sostar Μάσκα προσώπου με οργανικό πηλό & δενδρολίβανο
Η μάσκα προσώπου είναι ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες. Βαθύ καθαρισμό με οργανικό πηλό & δενδρολίβανο. Καθαρίζει βαθιά τους πόρους & τα μαύρα στίγματα .
Νοιώθω πολύ δροσερό το πρόσωπό μου. Την αφήνω για 10 λεπτά μέχρι να στεγνώσει & την αφαιρώ με άφθονο νερό. Η συσκευασία της είναι 75ml & κοστίζει 3,00€
Νομίζω ότι βρήκα τα προϊόντα που θα τα χρησιμοποιώ συνέχεια . Γιατί είναι οικονομικά & έχουν αποτέλεσμα . Θα αγοράσω & άλλα προϊόντα & θα σας πω την γνώμη μου.
 

1 σχόλιο:

  1. Ο κ. Pedro και η επενδυτική του χρηματοδότηση με βοήθησαν να επιτύχω τη χρηματοδότηση του έργου μου με την επιστροφή του επιτοκίου 2% σε αντάλλαγμα για το ποσό του δανείου των 500.000,00 ευρώ για τη χρηματοδότηση του έργου μου και ήταν πολύ γρήγορο και ασφαλές, επομένως θα συμβουλεύσω οποιονδήποτε εδώ αναζητά δάνεια ή επενδυτές να επικοινωνήστε με τον κ. Pedro στο WhatsApp:+1-863-231-0632 Email: pedroloanss@gmail.com
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή